Torsdag 13 december 2012

Godmorgon på er, visst har det varit en fin luciamorgon? Det känns lite ovärt att vara i skolan idag, vi har en ända lektion och den börjar först klockan 12:55 och håller bara på i 1 timme. Jag hade hellre varit hemma och sovit!
 
I eftermiddag ska jag åka till stallet. Ska rida ut med Therese skulle jag tro, har egentligen inte så stor aning men jag skulle tro det. Jag på Birka och Therese på Peffson, det här kan bli riktigt roligt. Jag kommer ihåg en gång i somras när jag och Evelina red ut på Birka och Peffson och så galopperade vi och hästarna blev så taggade, gud vilken galopp! Vi fick nästan inte stopp på dom, haha!
Så vi får se hur Peffson och Birka blir idag, att springa i snön är ju hur roligt som helst :)
 
Ska ta med mig lussebullar till stallet, överraska Therese nu lite på lucia. 
Jag slutar tidigt idag, så jag kan vara i stallet ganska tidigt. Får hoppas att det är ganska ljust när vi (eller jag) kommer ut.
 
Vad ska ni hitta på idag mina fina vänner?
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Alice

Fina bilder:)

Svar: Tack :)
Lina Ericson Stahlin

2012-12-13 @ 09:59:12
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0