Rubriker ska alltid vara så svåra att hitta på...

Hej på er! Försökte ladda upp en video förut, men det funkade visst inte :(

Red Birka i paddocken förut. En pigg liten ponny, hon kastade med huvet och bockade lite också. I galoppen gick det undan, men hade med bogarna till hundra procent vilket är skönt när man rider och det är mörkt.

La på ett fleecetäcke på Birken efter jag borstat i ordning henne, lilla ponnyn blev visst lite svettig och då fick hon en morot av mig.

När jag skulle cykla hem (ja jag vet att det är självmordsbeläget i detta väder) så körde jag nästan på en gubbe. Han hade ingen reflex och mobilficklampan räcker inte så långt, så när jag kom i nerförsbacken i typ full fart. Så han jag precis bromsa och köra förbi, men seriöst jag var inte mer än någon meter ifrån han. Hahahah!

Åker nog till stallet imorgon. Jobba Birka lite i paddocken då med är väll tanken, men vi får se vad vädret säger. Vi skulle saltat paddocken ikväll, men vi fick inte tag på något bra salt...

Ska försöka uppdatera bättre imorgon, men aa ni vet hur det är just nu... puss


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Evelinn Bladström

söt bild. min glupske häst hade ätit upp katten ;)

2012-12-18 @ 22:55:36
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0