Rubriker är inte alltid de lättaste att komma på.. :/

Förut när jag kom hem från skolan var jag helt slut. En dag i skolan med alla mina galet underbara kompisar tar på krafterna! Så pappa erbjöd sig att köra mig till stallet.
 
Idag tog jag sadel på Birka och ett par reflexer och så tog vi en liten sväng runt lilla Kärreberg på 20 minuter. Skritt, trav och en liten galopp. Bara så hon fick röra lite på sig, hon ska inte behöva gå hårt nu när hon ska vila i 3 dagar. Birka skötte sig jättebra, det var första gången vi red ut i mörker själva. Så jag är jätte nöjd med henne, det var faktiskt mer krut än valigt idag. Full fart framåt, det gillar vi!
 
Imorgon åker jag till mina kära moster och mina kusiner. Ska bli så roligt att träffa dom, har inte gjort det på ett år säkert. Så stannar jag över i göteborg tills på söndag. Kanske hinner hem så jag kan rida på söndag eftermiddag, men just nu ser det inte ut så. 
 
Ska försöka uppdatera så bra som möjligt, givetvis finns det internet som jag kan koppla upp mig på så är vi inte allt för upptagna så ska jag försöka skriva ihop några bra inlägg åt er!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jenny

vilken fin blogg du har Lina! :) kramar

2012-12-14 @ 22:11:08
URL: http://jjennyerlandsson.blogg.se
Postat av: Felicia Dolk

älskar det där schabraket! :D<3

2012-12-15 @ 09:10:49
URL: http://www.feliciadolks.blogg.se
Postat av: Alice

Fin bild:D

2012-12-16 @ 14:55:27
URL: http://www.ryttaralice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0