Barbacka tur på pigg ponny, luciafirande och städning!

Godkväll på er allihopa, ska försöka skriva ihop ett bra inlägg som sammanfattar dagen! Skolan var super seg idag, herregud tror jag skulle somna redan vid 11. Sen på eftermiddagen, eller klockan ett till två då vi hade våran ända lektion så tog min överskottsenergi över istället. Då blir jag helt knäpp, skrattar åt allt och aa mer vill ni inte veta.
 
Sen så gick jag med syrran hem, vi pratade om en massa saker och hade det super mysigt! Väll hemma gjorde jag det vanliga, sen drog jag till stallet. Hjälpte Therese att fixa i stallet och så fikade vi med lussebullar. Therese tyckte dom var jätte goda!
 
Efter stalllet var klart så åkte Therese hem och jag tog Birka en sväng i paddocken. Red barbacka idag igen, har börjat fastna för det lite grann. Och gissa om Birka var pigg eller? Travade och skrittade mycket, egentligen var det underlag så jag hade kunnat galoppera. Men jag orkade inte flyga av idag, visst jag hade kunnat klara att sitta kvar, men så pigg som Birka var och så mörkt det var ute så kändes det säkrare att bara trava och skritta. Var det fegt av mig? Måste man rida i alla gångarter varje gång?
 
Nu sitter jag på mitt rum och dunkar musik och städar, samt packar lite inför flytten. Emellanåt sätter jag mig vid datorn och kollar runt på lite bloggar och försöker skriva ihop mysiga tidsinställda!
 
Jag hoppas iallafall att alla ni läsare har haft en grym dag! Kram på er
 
 
ja... jag vet att min mobilkamera suger...

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Fenly

Så otroligt söt ponny!

2012-12-13 @ 21:46:59
URL: http://fenly.blogg.se
Postat av: Josse

Nej!,det var inte fegt av dig :D

2012-12-14 @ 06:55:47

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0