Bloggheaders

OBS - VIKTIG INFORMATION - OBS
Från och med nu så kommer jag att göra bloggheaders, helt gratis till dom som vill. Så känner du att du vill ha en ny header så är det bara att mejla mej på [email protected] eller [email protected] - så kan vi bolla lite ideér med varandra.
Du får självklart välja färg, typ, vilka bilder som skall vara med och en massa andra saker helt själv. Jag finns om du vill fråga om olika saker. Det kan vara allt från smaktips till bild dilemman ;)
 
Eftersom jag gör det gratis så hoppas jag ni har hänsyn till att den inte blir klart på en timme, om ni inte vill ha något enkelt och tillfälligt då alltså. Utan jag har lite andra saker i livet att hinna med, bl.a skolan och hästarna.
 
Vill ni se headers som jag gjort innan kan ni kolla in på http://orustryttarna.blogg.se, eller scrolla upp. För min header här på EricsonStahlin har jag gjort helt själv! :D
 
Så ta nu och skicka mej ett mejl ;) Så kan vi iallafall diskutera saken!
ps. det är helt gratis
 
[email protected] eller[email protected]

 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: celise

Låter jättetrevligt men håller redan på med en ny nu.. ;)) men tack för tipset!

2012-11-15 @ 22:54:53
URL: http://syskonryttare.blogg.se
Postat av: Linda

sv: tackar! Den är dock långt ifrån klar än, mycket som ska knepas med, men det tar ju tid ;)

2012-11-15 @ 23:11:57
URL: http://bittersweetlifeof.blogg.se
Postat av: Emma

hej lina
vilket pogram använder du när du gör headers??

// emma

2012-11-30 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0