Snöstorm och en varm dusch

Hej på er alla mina fina vänner! Har ni haft en bra tisdag? Det är helt sjukt hur mycket det snöade idag, värsta stormen asså. Så när jag kom hem så hoppade jag in i dusch, gud va skönt det var. Hade frusit ända in i märgen.. 
 
Min tisdag har faktiskt varit bra. Först var det skola som vanligt och dagen gick snabbare än jag väntade mig. Efter skolan gick jag hem och sedan vidare till stallet. Skrittade igenom Birka i paddocken å shit vad pigg hon var. Gjorde många halter, kortade och längde stegen och jobbade lite med skänelvikningen. 
Birka var jätte duktig om man inte räknar dom gångerna hon inte ville stå på backen ;)
 
Imorgon åker jag också till Hjälmvik, Sandra ska också dit. Vi skrittar nog bara en liten sväng, först och främst för att det är ju så sjukt kallt och så är det ju halt också. Så imorgon får vi rida med broddar på hästarna så inget händer i onödan.
 
Är nöjd med dagen. Det hade varit lite bättre om vi inte har så himla mycket att tänka på i skolan också. Mina veckor är helt fullpackade med saker att göra (allt kommer inte med på veckoplaneringarna). 
Uppdateringen kommer givetvis bli underbar imorgon med, två speciella inlägg kommer upp. Som jag vill ha riktigt många kommentarer på - chack it out 12:00 & 14:30
 
 Saknar att ha dig i stallet bästa vän ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Jossapossa

Min dag har varit jätte bra! :D

Åkte pulka, drack varm choklad och efetr la mig i ett varmt bad :D

2012-12-05 @ 06:29:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0