Söndag 10 mars 2013

Hej på er sötnosar! Det blev inget stall idag, orkade inte med det plus att jag kände att jag inte riktigt hade tiden. Mina underbara vänner åkte hem vid två tiden och efter det har jag degat hemma, sätt lite på film och börjat med tre åsiktsinlägg. Får se när jag släpper dom här, kan nog väcka mycket tankar.
 
För en stund sedan kom några ur släkten hit och åt lite grann och så fick jag lite presenter. Vid 6-tiden ska jag hämta Elin vid bussen och sen dega framför datorn resten av kvällen. Imorgon åker jag till stallet och pysslar om mina bebisar lite grann. Ingen ridning denna veckan, så de får återhämta sig. Kanske rider Effe lite istället och eventuellt Yanara också. 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0