Måndag 11 mars 2013

Hello my friends! Tänkte bara åka till stallet en lite stund efter skolan, men det slutade med 4 härliga timmar med mina fluffiga små vänner! Lite saker har hänt i stallet idag, har kollat på en massa filmer tillsammans med Therese. Ett par från hennes träningar och lite på mig och shettisarna, gosh vilket utveckling på bara ett år!
 
Imorgon blir det inget stall alls.. Är hemma och pluggar samt städar mitt rum. De är faktiskt något jag är i stort behov av! På onsdag så kanske jag sover hos Evelina för att åka med henne till Ytterby på torsdagen!
 
Tanken är att jag ska skritta Effe ett par gånger denna veckan, så jag får något att göra. Sen om inget annat händer med mina prinsessor så börjar de skrittas igång efter helgen. En sak som jag inte kommer gå in riktigt så mycket på är att vi har troligtvis fått ett kolikanfall i stallet. Vi är inte riktigt säkra och ingen vetrinär har kollat på ponnyn, men symtomen var klockrena. Hoppas verkligen inte det blir allvarligt!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0