Lördag 9 mars 2013

Hej på er! Dagen har gått fortare än jag räknade med, men det är fortfarande mycket kvar. Vid tolv tiden åkte jag och Cecilia en sväng till stallet. Myste lite med mina prinsessor och borstade dom fina, sen promenerade vi dom 10 minuter på stallplanen bara för att dom skulle få röra sig lite. 
 
Om en timme ungefär kommer det lite folk hit, jag har bjudit hem lite kompisar nu eftersom jag fyllde 15 för en vecka sedan. Tror vi kommer ha det hur roligt som helst, en massa skratt. Nanna tar med sin systemkamera så garantera en massa goa bilder ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Ponnydressyr

Nu har vi dragit en vinnare av våran bloggtävling om ett Amigo fleecetäcke! Gå in och kolla om du vann :)

http://ponnydressyr.se/2013/march/vinnaren-av-varan-bloggtavling.html#comment
Kram!

2013-03-10 @ 15:16:19
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0