• I can't wait to see your smile again •

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag vaknar utvilad och taggad inför morgondagen. Imorgon tar jag bussen till skolan, vill inte köra moppe när det är så kallt, plus att jag tjänar inget på att ta moppen imorgon. 
 
Tar en sväng till stallet iallafall, pussar på mina älskade prinsessor och hoppas att dom mår bättre än vad dom gjorde igår. Tror inte det blir någon ridning på Peffson heller, så det blir nog inte mer än en timme i stallet. Imorgon är tanken att jag ska hinna med att kolla på ponnyakuten då jag missade det idag, städa hela mitt rum och beställa lite saker från Hööks. 
 
Mer uppdatering kommer imorgon, kanske ett utav åsiktsinläggen också! Kram på er och sov gott!
 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Maja

Hej, Lina:) Fina bilder! Om du vill får du gärna slänga in en fråga eller två i min frågestund jag har på bloggen:) Ha det bra!

2013-03-11 @ 12:58:33
URL: http://majia.blogg.se
Postat av: Nathalie ღ

Fina bilder! (y)

2013-03-13 @ 19:57:27
URL: http://lollipopN.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0