Fredag 15 mars 2013

Hej på er mina sköna goingar! Nu sitter jag i skolan och har ungefär tre timmar kvar av denna sega dag. Efter skolan tar jag bussen hem och sen åker jag till stallet. Rider ut Effe idag igen, en liten promenad på 30 minuter tror jag blir bra. 
 
Pussar lite på mina små prinsessor också, givetvis! Förhoppningsvis så kan jag börja skritta Birka imorgon eller på söndag, men Ella får vila lite till. Så nästa vecka blir allt som vanligt igen, har faktiskt fått ganska mycket inspiration. Så förbered er på ett par tidsinställda :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0