Torsdag 3 januari 2013

Tänka sig att det redan är torsdag och inte alls mycket kvar av lovet... Känns som om det är en massa saker som jag skulle göra men inte hunnit med, funderar på hur jag ska lösa detta. Mina helger brukar ju bara bestå utav hästar, men jag kanske kan lyckas klämma in lite andra aktiviteter!
 
Jaja iallafall, idag ska jag åka till stallet. Ska vara där vid 10, ska hjälpa Oskar släppa ut alla hästar och fixa stallet. Therese jobbar nämligen idag. Tror även att jag rider mina små tomater, om inte vädret säger att det är omöjligt. Tror det skulle växla mellan molnigt och regnigt hela dagen... 
 
En massa roliga tidsinställda är fixade, just for you! Plus att veckans ekipage avslöjas klockan 16:45 i eftermiddag! Missa inte det!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0