Torsdag 24 januari 2013

Har haft både tyska förhör och engelska förhör nu på morgonen, men de känns som att båda två gick rätt så bra faktiskt. Har 3 lektioner kvar och slutar sent idag, sen är det moppekurs ikväll. 
 
Efter skolan får jag springa hem för att hinna bli färdig innan Frida och Carro hämtar mig innan moppekursen. Sista teoritillfället idag, känns ganska skönt att kunna lägga med tid på hästarna igen. Nu ska jag bara göra min "uppkörning" då man kör i trafiken, sen så ska jag skriva teoriprovet också. Men de kan man först göra efter man har fyllt 15 år.
 
Imorgon är det fredag, vilket känns underbart. Slutar dessvärre sent imorgon med, men åker nog till stallet ändå. Kanske åker och sover över hos någon kompis på lördag också. Sammanfattar helgen bättre för er imorgon, då jag vet lite mer vad som händer!
 
 
     
Några gulliga bilder från arkivet på mina sötnosar!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0