Torsdag 10 januari 2013

Hej på er allihopa! Just nu sitter jag i skolan, vi har sovmorgon till 9 typ. Men jag är tvungen att vara i skolan iallafall, längtar så sjukt mycket tills jag får min moppe. Kan åka vart jag vill, när jag vill! 
 
Idag ska jag åka till stallet. Får se när jag är där, är lite osäker på tid och sånt eftersom jag inte kan åka dirr efter jag kommit hem som jag kunde när jag bodde på Hälmvik. Utan nu måste jag gå från bussen hem, käka och byta om sedan måste jag cykla till stallet. Hahah lite längre denna gången, som tur hämtar papa mig sen ;)
 
Vad ska ni hitta på idag?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0