Tisdag 15 januari 2013

Godmoonrg på er! Vill börja med att säga förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår, men jag mådde så sjukt illa att jag somnade redan vid halv nio.
 
Moppekursen gick riktigt bra, men det var väldigt mycket fakta som skulle in i huvudet. Idag blir det inget stall heller, har en del läxor att jobba med. Bland annat en religionsläxa, moppeläxa och en liten sak att fixa i biologi.
 
Idag går jag lång dag i skolan. Så jag kommer hem vid fyra ungefär. Har tyvärr inte hunnit fixa några tidsinställda, men vi har en ganska lång rast efter första lektionen som jag kan fixa det på. 
 
Hoppas alla får en riktigt bra dag!
 
Två riktigt söta gris ponnysar! 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0