Svar på kommentar

Från: Emma Karlson (ingen blogg länkad)
Hej Lina! Jag tycker att din blogg är riktigt bra och missade frågestunden då jag var utomlands, så jag tänkte ställa lite frågor nu istället. Hur du hittar motivation till att skriva så bra inlägg? Hur är det att rida shettisar, det var så länge sedan för mig nu? Var det svårt att rida in Ella?
 
Tack så mycket Emma, vad glad jag blir! Ja absolut kan jag svara på dina frågor nu. 
Jag läser mycket andra bloggar och får inspiration på det sättet. Att rida shettisar är helt underbart och känslan av att visa världen att dom också kan - även fast dom är små är helt obeskrivlig. Jag verkligen älskar mina små prinsessor, de har gett mig så mycket i livet. Inte bara i ridningen ♥
Nä inte alls, visst var jag lite osäker på vad jag skulle göra. Men jag fick alltid hjälp av antingen Nettan, Therese eller bästa Evelina. Det roligaste med Ella var nog att hon tog allt så positivt och lärde sig otroligt snabbt.
 
Tack för alla dina frågor!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0