Svar på frågestund #3

Frågor från: Ryttaren (ingen blogg länkad)
Vad gjorde du på nyår? Var bara hemma och tog det lugnt.
 
Är det bäst och blogga med någon eller ensam tycker du? Blogga själv, så kan man bestämma allt själv, med typ design, typ av inlägg och sånt.
 
Vad fick du i julklapp? Oj ja, jag fick en massa saker men det jag blev "mest nöjd" med är: En mascara och en kajal, en Vezzano väska, en plattång, en gosefilt, en hårolja, en massa smycken, pengar. Sen fick jag en massa "små saker" också.  
 
Vilken är den bästa årstiden? Sommaren helt klart, fast jag tycker väll det är okej 


Frågor från: Hästtjej (ingen blogg länkad)
Har din syster slutat blogga? Ja det har hon.
 
Kostar det pengar att ha en header? Nej det kostar inget att ha en header.
 
Hur hög är Ella o Birka? Birka är sluttmätt 105cm och Ella är just nu 102cm men kommer nog att bli lite högre än så.
 
Favorit blogg? (Då inte nära vänner räknas utan typ "större" bloggar) Jag läser Nellieberntsson.se, ponnysanning.se och darios.se
 

 
Frågor från: Anonym (ingen blogg länkad)
 
vart har du flyttat? Jag har flyttat till tegen i Varekil.
är det nya stället nära till stall hjälmvik? Ja det är väll ungefär 1 mil dit nu.
 

 
Frågor från: Emil Anderson (http://nattstad.se/StingsFirestone)
Hur länge har du ridit? Jag har ridit i ungefär 1 år och två månader.
Hur ofta rider du och vad är det bästa med ridningen? Jag rider mellan 5-6 dagar i veckan och oftast två pass varje gång.
 
Tack för alla dessa frågor! :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0