Svar på frågestund #2

Frågor av: Malin (http://icelandicforever.blogg.se)
Vad gillar du mest hos dig själv? Att jag vågar acceptera saker som jag har gjort fel och gör om, gör rätt.
 
Har du några syskon? Ja, två småsyskon. Elin 12år och Cecilia 10år.
 
Va är det bästa med att blogga? Alla underbara läsare, de snälla kommentarena man får och alla vänner man lär känna.
 
Hur länge har du ridit Birka? Jag har ridit Birka sen i april 2012.
 
Hur länge har du ridit Ella? Jag har ridit Ella sen i juni 2012 tror jag.
 
Har du några djur? Jag har två hundar hos mamma, Sisko och Theo. Sen har vi även två katter, Simba och Zelda och en massa fiskar. Inga djur hos pappa.
 

 
Frågor från: Simone (ingen blogg länkad)
Säg minst tre personer du verkligen skulle kunna säga allt till och litar på till hundra. Evelina, Malin, Jonna, Nanna ♥

Är du taggad inför sommaren 2013? Ja absolut! Längtar något enormt!
 
Vad skulle du vilja göra även fast du inte skulle våga? Hoppa över 1 meter. 
 
Säg några vänner som du vill lära känna bättre. Malin och Emelie, Jonna och lite andra folk.

Den bästa filmen? No strings attached
 
Bästa låten? Albatraoz med SAS
 
Bästa godiset? Gott och blandat
 
Bästa färgen? Brun beige, ungefär som på bloggen. 
 
Bästa hästen på ork? Tror jag tycker om Krypet mest!
 
Bästa vännen? Har flera bästa vänner, Evelina, Nanna, Malin och Emelie.
 
Bästa bloggen? Min egna :3 Hahaha nej men jag tycker http://dressyrsaga.blogg.se är väldigt bra. Jag får mycket inspiration från Saga.
 
Sämsta filmen? Pinocchio, den där disney filmen.
 
Sämsta låten? Gangam style...
 
Sämsta godiset? skum godis, bläää
 
Sämsta färgen? gul tror jag
 
Sämsta hästen på ork? Det finns ingen sämsta häst på ridklubben.
 

Fråga från: Alexandra (ingen blogg länkad)
Varför valde du att rida shettisar istället för ponny? När jag började rida på Hjälmvik hade jag ridit i ungefär 6  månader och hade inte så mycket självförtroende. Det är väldigt stor skillnad på att lulla runt på ridskolehästar och att rida privat. Så när jag började på Hjälmvik bestämde jag och Therese att det var bäst om jag började på de små hästarna, som det inte var lika mycket kraft i tills jag hade fått upp självfötroendet och lärt mig mer. 
Nu ska jag börja rida ponnysarna mer och mer, så får vi se vart de leder.
 
Tack för alla bra frågor Simone, Malin och Alexandra!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Saga

Kul att du gillar min blogg, hihi :D

2013-01-08 @ 22:26:43
URL: http://dressyrsaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0