Söndag 6 januari 2013

Hej på er alla fina läsare! Dagen blir ganska enkel, ska bara ta de lugnt och göra klart de sista i mitt rum. Då jag inte gjorde någonting igår... Vid ett ungefär ska jag gå och möta Evelina som kommer hem till mig. Vi ska bara umgås och ha det roligt. 
 
Vad ska ni hitta på idag? Vi hörs senare!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: carro!

bor du i östersund? isåfall har du ridit i ås ridhus?
låter kanske konstigt men: jag KANSKE såg dig där... hehe.. jag har typ aldrig sett dig men hon red på en shettis ok hade ljust hår...kanske det var du? :)

2013-01-06 @ 11:46:36
Postat av: sonny

jag ska bara säga att din blogg är super bra och att du rider super bra och din häst är super fin om du vill kolla min blogg så här www.sonnyhstar.blogg.se

2013-01-06 @ 19:46:46
URL: http://sonnyhstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0