Som vilken annan torsdags kväll som helst

Min dag har varit riktigt bra och nu sitter jag med en filt på mig i vardagsrummet och bara tar det lugnt. Ska gå upp och ta tag i mitt rum, packa upp två sista kartongerna.
 
Dagen i stallet gick hyffsat fort. Det blåste så sjukt mycket så jag skippade ridningen idag. Mina prinsessor fick vila istället, tror dom uppskattade de också. De är inte roligt att jobba i sånt här skit väder. 
Vi gjorde i ordning stallet och pysslade med lite andra saker, allt gick på 3 timmar. Så jag var hemma till ett igen, tog en dusch och lagade lunch till oss alla.
 
Och nu sitter jag här.. bänkad framför datorn som vilken annan torsdags kväll som helst. Hur har eran dag sett ut?
 
Tack för alla frågor på frågestunden, redan! Men alla ni som inte har ställt era frågor har till på onsdag på er. Klicka här för att komma till inlägget.
 
oj ser lite drogad ut

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Malin

Finast av alla ! :* <3

2013-01-03 @ 21:11:59
URL: http://icelandicforever.blogg.se/
Postat av: JONNA

Hej Liina!
Rider du med dressyrsadel? :)

Svar: HEJ JONNA!Nej, jag rider med en all around sadel från börjes :D
Lina Ericson Stahlin

2013-01-03 @ 22:59:43
URL: http://ponnyvalack.blogg.se
Postat av: JONNA

Fis på dig.. Närååååå (A) annars hade du kanske fått ett schabrak på posten ;)

2013-01-04 @ 09:14:30
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0