Onsdag 30 januari 2013

Hej på er! Försökte uppdatera från mobilen förut, men skolans internet hackade super mycket.
Jag har pratat med Therese och hon skulle höra av sig när hon hade kolla hur underalget i paddocken var. Tror jag åker till stallet vilket fall, behöver ändå putsa om det nu inte skulle gå. Plus att jag vill så gärna träffa mina prinsessor. 
 
Just nu har jag tyska, man ska översätta en text och det är inte så lätt. När jag är färdig med detta så ska jag fixa lite med bloggen. Ska förnya presentationerna på hästarna och mig och lite andra saker.
 
Ha en bra dag, så hörs vi senare!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0