Onsdag 23 januari 2013

Just nu sitter jag i skolan och har Elevens Val, lyssnar lite på musik och skriver ihop tidsinställda då jag inte har några läxor att plugga på.
 
I eftermiddag åker jag till stallet. Tror jag tar Ella i paddocken idag igen, vill ha hundra procent koll på henne innan jag rider ut, så inte något händer. Sen tror jag att jag börjar rida i paddocken med Birka och känner lite hur hon är, är hon tjafsig eller bråkig så får det bli ett pass i paddocken. Annars så tar jag nog och skrittar ut en liten sväng. 
 
Har lite lust att skriva ett åsiktsinlägg, för det var riktigt länge sedan nu. Men kan inte riktigt komma på vad jag ska skriva om? Vad tycker ni?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0