min vackra ängel

Du är det bästa som någonsin hänt mig. Jag älskar dig så sjukt mycket. Trodde aldrig att jag skulle kunna känna på det här sättet för någon. Du gör mina dagar ljusa, du får mig alltid att skratta. Vi har blivit så tighta, och jag vet att det inte bara är jag som tycker om dig, utan att du också tycker om mig. Alla dom gångerna du har kommit galopperandes och gnäggar när jag har kommit in i hagen. Alla dom gångerna du har gått efter mig utan att jag behövt leda dig. Alla dom gångerna jag har suttit hos dig inne i boxen och du har nafsat mig i nacken. Jag trodde inte på utrycket "soulmate" innan jag träffade dig. Vi klickade på en gång, även fast första ridpasset var en mardröm. Du tyckte jag var jätte jobbig som tvingade dig att galoppera och jag tyckte du var jobbig som inte ville framåt. Men idag är det full fart, vi hoppar, rider dressyr och en massa uteritter. Du är en riktig ängel, du har byggt upp mitt självförtroende något enormt. Jag älskar dig något enormt!

 

❤  Lina & Birka together forever ❤


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Maya Juuti

aw så fint :')

2013-01-08 @ 15:37:30
URL: http://mayajuuti.blogg.se
Postat av: Malin

Åh världens finaste ekipage! :*<3

2013-01-08 @ 15:52:55
URL: http://icelandicforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0