Måndag 14 januari 2012

Godmorgon på er! Då var det måndag och skola igen..
Nu ska jag snart resa mig ur sängen och börja fixa i ordning mig, men först tänkte jag att bloggen behövde lite uppdatering. 
 
Dagen blir ganska lugn, först är det skola. Har bara fem lektioner så jag slutar tidigt, alltså vid två. Sen så kör pappa mig och en kompis som ska till moppekursen i Stenungsund som börjar idag. Vi ska vara där i två timmar och plugga teori.
 
Skulle gärna vilja har fler som kommenterar inlägget där jag ger er möjligheten att påverka bloggen, kom igen några fler ideér har ni väll ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Mer om själva ridningen.

2013-01-14 @ 07:59:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0