Låter känslorna flöda <3

Malin Lassila, vart ska jag börja? Du är en utav mina allra bästa vänner som jag inte skulle kunna klara mig utan. Jag ser upp till dig och vill vara som dig. Du är bland den snällaste, sötaste och mest ärliga personen jag någonsin träffat. Varje ord du säger eller sms du skriver får mig på mycket bättre humör. Du gör mina dagar hundratio procent bättre. 
 
Jag älskar dig över hela mitt hjärta ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Malin

Lina

Du vet inte hur glad jag blev över det här! Du är absolut en av dom få som betyder allt. Du är helt fantastisk och underbar!Jag tänker alltid på dig varje dag som går.. Jag gör ALLT för dig!

Jag älskar dig så sjuukt mycket!

2013-01-24 @ 21:37:33
URL: http://icelandicforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0