GOTT NYTT ÅR - HEJDÅ 2012 - VÄLKOMMEN 2013

GOTT NYTT ÅR ALLA FANTASTISKA LÄSARE
TACK FÖR ETT SJUKT BRA ÅR OCH 4 UNDERBARA MÅNADER TILLSAMMANS
Vi har tillsammans jobbat oss från knappt några läsare allt, upp till ungefär 100 unika om dagen och runt 150-200 sidvisningar varje dag! Det är helt sjukt hur mycket jag har utvecklats i takt med bloggen. Även fast jag bara haft den i ungefär 4 månader så utvecklas man på den tiden med.
 
Det finns en framtid för http://ericsonstahlin.blogg.se - jag känner det! Det här kan bli stort! Vi kan bli stora tillsammans. Tänk att lilla jag och min lilla medryttarhäst Birka som knappt tar någon plats på denna jord alls, vi ville förmedla, berätta vad vi gjorde på vardagarna och det finns folk som faktiskt vill läsa om oss! Otroligt mycket tack till er ♥
 
 
Jag och Birka... WOW vilket år. Vi har gjort allt tillsammans och blivit så tighta så det finns inte. Nu har jag ridit totalt i ett år och 2 månader och i 10 månader har jag varit på Hjälmvik. Mitt andra hem. Det är så sjukt bra där! Jag har fått lära mig ALLT MÖJLIGT. Och det beror mycket på att det står så himla olika hästar där.
 
Ella, en liten shettis med mycket humör.
Birka, världens snällaste ponny.
Tamira, världens bitchigaste goseponny.
Flake, en stor kramgo nallebjörn.
Peffson, en galen tok ponny.
Willie, en awesome gigantisk häst med hjärta av guld.
Angel, en riktigt busig liten bebis häst.
Zano, en häst med otroligt mycket nerv men super kelig samtidigt.
 
Ser ni, ingen häst är den ända lik. Det finns bara 3 saker som inte skiljer dom åt. Alla är otroligt snälla, vill aldrig någon/något illa och så är dom riktiga godismonster!
 
 
Jag blickar tillbaka... Vad gjorde jag innan jag började på Hjälmvik. Vad la jag tid på då? Kommer ärlig talat inte ihåg riktigt... Hmm... Tänk en dag utan att vara i stallet? Sitta bänkad framför datorn eller tv? Frisk luft behövs faktiskt också ;)
 
 
2013 kommer bli bättre. Allt kommer bli så sjukt bra!
Nu har vi flyttat och jag trivs sjukt bra i det nya huset, även fast vi bara har bott här i 2 dagar.
Jag kommer få min moped i mars, så jag kommer kunna åka vart jag vill när jag vill.
Jag ska börja hoppa in Ella och få utbilda henne ännu mer.
Jag och Birka ska köra igång på riktigt nu när hon har musklats och fått bra kondition.
Jag ska börja köra Birka och Ella en del. Både för min och ponnysarnas fördelar.
 
Tycker alla ska våga ta det där steget extra! Vad är det värsta som kan hända? KOM IGEN NU
 


NU ÄR 2013 HÄR - LET'S GO
 
Världens absolut finaste Cinderella, som jag älskar något enormt!
 
Världens absolut finaste Birka, som har lärt mig allt!
 
Världens absolut finaste Efrahim, som jag hoppas jag kommer rida mer detta året!
 
Världens absolut finaste Tamira, som jag hoppas jag kommer rida mer detta året!
 
Världens absolut finaste Flake, som jag förhoppningsvis kommer sitta upp på lite mer nu!
 
Världens absolut finaste Tinzano, som jag kommer se med Therese på många tävlingar framöver!
 
Världens absolut finaste Wait and See, som jag också förhoppningsvis kommer att se mer med Therese på tävlingsbanorna i framtiden. 
 
KÄNNER PÅ MIG ATT DETTA ÅRET KOMMER BLI AWESOME
 
Bara för idag vill jag att alla mina läsare kommenterar detta inlägget. Ni ska skriva 3 bra saker och 3 dåliga saker om min blogg. Vill att alla gör det!
Kommer godkänna alla kommentarer och rätta mig efter er sen!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie Julia

4 bra:
Bra uppdatering!
Fina bilder, inte bara för att jag har fotat några av dom!;)
Fin design, header.
Väl valda ord!

1 "dålig": (de var lite svårare!)
Lite tråkiga inlägg ibland...
Det finns inget dåligt direkt, men det finns ju alltid saker man kan förbättra!

Mvh Emelie och Julia:)

2013-01-01 @ 00:58:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0