Fredag 11 december 2012

Yeah fredag och jag är så sjukt taggad på livet, drar till stallet direkt efter skolan. Tror jag hinner rida båda ponnysarna. Först och främst Ella efter som hon inte fick gå igår, sen hinner jag nog ta en uteritt på Birka med. 
 
Sen är det fredag kväll, alltid god mat och mys i soffan. Kanske ringer och skypar lite med bästa Malin också, det var länge sedan nu.. ♥ Men så är det när man har mycket att göra efter skolan, tyvärr.
 
Ska ta och läsa ganska mycket i helgen, eller iallafall försöka. Vi har någon svenska uppgift, man ska först läsa en deckare sen skriva en... kommer döö
 
Tror egentligen bara att jag ville säga att jag lever, har som alltid fixat lite tidsinställda och så länge inte appen dampar så kommer jag uppdatera från telefonen också. 
 
My beautiful princess ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0