en lång intensiv dag

Godkväll på er kära läsare! Som ni ser så har det hänt lite med designen, men jag är absolut inte färdig. Har mycket kvar att fixa, är det något speciellt som ni tycker jag borde fixa? - Vill bara be om ursäkt för den usla uppdateringen de två senaste dagarna, men jag har haft otroligt mycket att fixa.
Nu ska jag ta och sova iallafall, det är en ny dag imorgon!

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Om jag ska vara ärlig så föredrog jag nog den andra headern men jag äslkar dem små bilderna i sidan på den nya designen!! :D <3

2013-01-15 @ 22:46:20
Postat av: du vett vem

hej kan du lägga utt min video nu!!! snääääla

2013-01-16 @ 12:28:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0