Tisdag 19 februari 2013

Hej på er! Nu har jag lyckats koppla upp datorn och vi har precis käkat lite lunch. Om en stund ska vi ge oss ut i backen igen, kanske uppdaterar er i liften eller ikväll. Annars så får de tidsinställda regera.
 
Statistiken har varit bättre än någonsin och kommentarerna har bara rullat in. Fortsätt så! Det känns verkligen bra med bloggen och allt om kring den. Statistiken, kommentarerna och alla som vill ha headers av mig :)
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: evelina

hej!! gör du gratis designers?? för jag vill gärna ha en liten mer personlig som är stilren & fin, du har ju själv så fin design <3 :)) skicka svar till [email protected], eller svara på kommentaren bara :))

Svar: Hejsan! Jag gjorde gratis designer, men då det tog sån tid så la jag ner det. Sen om jag ska börja med det igen så kommer det troligtvis att kosta en slant :)
Tack så mycket!
Lina Ericson Stahlin

2013-02-19 @ 13:23:11
URL: http://eveliinalindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0