SVAREN PÅ FRÅGESTUDEN

1. Kan du inte börja göra designers igen? Jag är iallafall villig att betala en slant! Kanske vi får se hur det blir med det ;)
2. Hur höga är Birka och Ella? Birka är 105cm & Ella är 103cm
3. Högsta du hoppat någonsin? Det högsta jag någonsin hoppat är 55cm med Birka!
4. Du är ganska kort för att va 15 år va med tanke på att du kan rida shettis? Förstod inte frågan, men ja jag är 153cm.
5. Hur lång är du? Åter igen, 153cm.
6. Bästa med Birka? Att vi verkligen hittat varandra, hon är en så otroligt fin ponny. 
7. Bästa med Ella? Att hon är så otroligt arbetsvillig och gör alltid sitt bästa.
 
8. schabrak/vojlock 
barbacka/sadel -beror på häst/ponny och för vilken typ av ridning (uteritt, jobb i paddocken)
ponny/häst 
galopp/trav 
vår/sommar 
vinter/
höst 
hopp/dressyr 
-beror på helt på vilken häst/ponny
 
9. Hur hög är Ella och Birka? (Ella kanske fortfarande växer hihi) Birka är 105cm och Ella är (senast vi mätte henne) 103cm, men växer nog lite till.
10. I vilket program gör du dina headers? Lite hemligt, då det hände en sak för ett tag sedan för att jag berättade vilket program jag jobbade i och jag vill inte att det ska hända igen.
11. Berätta om 3 hästrelaterade ögonblick du skulle vilja uppleva igen? My best memorie, den gången jag och Birka hoppade en oxer på 55cm & den sommarkvällen då Ella gick så sjukt bra!
12. Favorit bloggar? Det kommer upp ett specifikt inlägg om det inom kort.
13. Favorit färg på hästar? Tycker mycket om skäckar (som Tamira) och mörkbruna hästar.
14. Barbacka/sadel -beror på häst/ponny och för vilken typ av ridningen (uteritt, jobb i paddocken)
15. Hur lång är du? Jag är ungefär 153cm.
16. Hur länge har du skött om Cinderella och Birka?
 Jag har skött om dom i snart ett år.
17. Hur började du rida? Jag hängde med min kompis Evelina till ridklubben och sen så en utav ridlärarna att jag kanske ville testa och efter det så har jag ridit.
18. Första hästminnet? När jag flög av ridskoleponnyn Marko, han skenade med mig och bockade och jag hade väll ridit i drygt 2 månader ;)
19. Favorit märke i hästsporten? Jag tycker det beror lite på men Kingsland, Mountain Horse och HV Polo har oftast ganska snygga saker.
20. Vad för system kamera kommer du att få? Vet faktiskt inte, men det kommer jag få veta om ett par dagar.
21. Vad är det absolut bästa med Birka och Ella? Birka - vi verkligen hittat varandra, hon är en så otroligt fin ponny.
22. Hur många gånger har du ridit på Effe? Har du ridit på Tamira? 
Jag har ridit Effe 3 gåner, en gång i paddocken och två gånger ute. Tamira har jag ridit en gång och jag ramlade också av den gången ;)
23. Har du snapchat? Ja och där heter jag linaericsonstahlin.
24. Hur många läsare har du i snitt per dag? I genomsnitt 100 unika ungefär.
25. Gillar du min mormor? hahah ja såklart jag gör.
26. Favvomat? Tacos!
27. Favvolåt?
 A Thounsand Miles - Boyce Avenue & Begging - Anton Ewald
28. Favvofilm? Ser typ inte på film längre men jag tror det får bli Disney filmen Bambi.
29. Favvorit karaktär i "Barnen i Bullerbyn" Hahaha har typ aldrig sett på de så jag vet inte.
30. Pepsi/Cola - tycker inte om något utav de.
31. Sommar/Vinter
 - Måste nog säga sommaren!
32. Förhållande/engångsligg Hahha, asså Jaken.... Förhållande säger jag då ;)
33. Katt/hund - Kan inte bestämma mig... 
34. Kycklinglasange/röda bokhyllor - eh wtf?
35. märke på tandborste? hahah har ingen aning..
36. kan inte du ha en fanträff? JAG ÄR DITT STÖRSTA FAN! nä, bloggen känns för lite och förresten så träffades vi för bara ett par dagar sedan lilla gumman :*
37. vad är ditt mål med livet? meningen med livet är meningslösheten ;)
38. telefonnmr sexxi? ;* de har du redan!
39. är jag snygg? ja, typ snyggast på jorden baby <3
40. Vet inte riktigt hur jag ska fråga men... Får jag chans på dig <33 :) - Ja det får du... ;)<3333

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Marlene

Fin blogg :)

2013-02-25 @ 20:12:42
URL: http://nattstad.se/marl3n3
Postat av: linus

Missade din frågestund, men här är några frågor:
1. Är du kär?
2. Vilka är dina bästa kompisar?
3. Vad heter du på instagram och hur många följare har du?
4. Tycker du det är okej att ha killkompisar och tjejkompisar?

2013-02-26 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0