NY DESIGN AGAIN & MYCKET TANKAR

Ärlig talat så har jag haft ett litet break för mig själv, bloggen har levt på tidsinställda och jag har inte uppdaterat ordentligt alls. Ni kanske har märkt det och jag ber om ursäkt. Jag har länge känt att jag vill starta om på nytt, inte ta bort bloggen men bara glömma det förlutna då det hänt mycket på kort tid och jag känner att jag har mognat. Så från och med nu tar vi nya tag och lever bättre än någonsin tidigare! Tar upp mina löften för 2013 igen:
 
♦  Satsa på ridningen - ta chansen och lära mig allt vad jag kan av Therese och Maria. Lära mig mycket tillsammans med Yanara och sedan börja utvecklas med Effe och Tamira. Givetvis kommer jag köra på tillsammans med mina prinsessor också, men det är inte lång tid kvar med dom tillsammans.
 
♦ Satsa på bloggen - verkligen göra detta grymt bra! Nu när jag börjar lära mig allt i kodmallen och grejer så kan desigen bli grymt fin och jag tror att det är kommer att bli så sjukt bra. Ska börja skriva mognare och med läsvärda inlägg. Inte publicera en massa inlägg för uppdateringens skull utan för att jag vill förmedla något.

♦ Våga ta första steget och bara vara mig själv - inte bry mig om vad andra tycker. De kommenterar bara för att de själva är avundsjuka på mig och mitt liv. Jag kör på och så får vi hoppas att allt kommer sluta happy. 

Jag känner att det är mycket tankar nu och det är tur att det finns fina vänner som jag kan prata med. Det är inget som tynger mig direkt, men det är ändå skönt att prata ut om saker som bara en bästa vän kan förstå ♥
 
Är iallafall jättenöjd med min nya design som jag har fixat med hela eftermiddagen, har fått mycket inspiration från denna bloggen! Vad tycker ni om den?
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie

Awesome lina! You go girl!
As snygg design och header, det här blir toppen!
Tror verkligen på dig och är säker på att din blogg en dag kommer ligga topp 20 i Sverige av mest besökta bloggar! Du hat potential till att lyckas så ta vara på det!

Ha det bäst så hörs vi på söndag!
Puss och kram

2013-02-23 @ 08:43:57
URL: http://icelandicforever.blogg.se
Postat av: julia

Jätte fin blogg. :) Har en frågestund just nu så kika gärna in och fråga något http://juliabrodin.weride.se/2013/02/16/fragestund/#comments :)

2013-02-23 @ 09:17:59
URL: http://juliabrodin.weride.se
Postat av: Sofia :)

Den nya designen var riktigt snygg! :) <3

Svar: Tack så mycket Sofia! <3
Lina Ericson Stahlin

2013-02-23 @ 10:05:18
URL: http://SofiaNilzon.blogg.se
Postat av: zuzanna

Åh , designen vart grymt snygg ! Kram :)

2013-02-25 @ 15:13:22
URL: http://nattstad.se/ryttarzanna

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0