NI KAN ANDAS, JAG LEVER FORTFARANDE

Hej på er små sötnosar! Var i stallet i ungefär två och en halv timme förut, red Birka och gjord lite trick-träning med Ella i paddocken. Sen nu efter min lååånga sköna dusch så har jag svarat på ett mejl och planerat lite mer inför veckan och sett en stund på tv :)
 
Birka skötte sig jättebra idag, fokuserade endast på att ställa och böja henne och så flyttade jag henne lite också. I början tyckte hon att jag var jätte jobbig, men mjuknade allt mer eftersom. 
 
Ella skötte sig jättebra också, hade en morot som jag delat i en massa minibitar som hon fick ifall hon var duktig. Hon tyckte det var jätte roligt och fattade väldigt fort. Vi tränade mest på att hon skulle hänga efter mig och stanna när jag gjorde det och så. 
 
Nu ska jag strax prata en liten stund med Nanna, ska bara skriva klart mitt inlägg. Vi smider lite planer inför framtiden, några utav dom kanske blir publicerade här ;)
 
Finaste Cinderella igår ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie

så söt <3

2013-02-05 @ 08:21:16
URL: http://emeliepalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0