MITT SÄTT ATT FÅ INSPIRATION TILL BLOGGANDET

Alla som har eller har haft en blogg vet hur svårt det är att varje dag skriva en massa läsvärda inlägg åt förväntansfulla sina bloggläsare. Det tar mycket tid, men vi tycker att det är otroligt roligt. Annars hade vi ju inte hållit på med det och jag känner mig faktiskt riktigt stolt som har skrivit hela 563 inlägg på denna bloggen och det finns inte ett ända som liknar de andra.
 
Det många nog söker i bloggvärlden är inspiration. Hela tiden vill vi ha förslag på ny inlägg, men ger läsarna en chans att påverka. Men läsarna är oftast bloggare dom med och det är inte ofta sånna inlägg ger bra resultat. För läsarna har inte heller några tips, då de också är toppa på idéer.
 
Jag och ett par kompisar har faktiskt kommit på en ganska smart grej, en gång i veckan (på ett ungefär) så skypar vi. Det handlar nästan bara om bloggen, vi ger varandra en massa ny idéer och vi sitter och skriver inlägg tillsammans. Just nu är vi bara 3 i gruppen, men vi hoppas på att bli fler. 
 
Så det är mitt tips till er, ta en kväll med ett par goa bloggvänner och bara snacka en massa idéer kring inlägg, design eller andra saker som rör era bloggar. Det kan bara vara positivt och man lär sig en massa nya knep.
 
Den ända vägen är uppåt och tillsammans kan vi komma dit!
 
 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Esmeralda

Riktigt rolig grej! Tyvärr har jag inte så många nära vänner som bloggar... :(

2013-02-22 @ 00:39:51
URL: http://esmeraldafall.blogg.se
Postat av: Cathie

Hihi bra skrivet :)

2013-02-22 @ 13:13:13
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0