MINA STARKA OCH SVAGA SIDOR

Mina starka sidor inom ridningen är:
- Jag har väldigt lätt för min sits, inte behövt träna på den så mycket i och med att jag hade med mig den från början. Alltid haft någon som stått på backen och tjatat om hälarna, tummarna, axlarna och allt annat.
- Jag är en ganska bestämd som ryttare och har en egen åsikt. Så länge jag känner ponnyn så säger jag absolut till om den vill göra något annat. Jag har haft ett par fighter med både Birka och Ella.
- Jag har väldigt bra balans och en mjuk hand. Har fått mycket bröm för det.
 
Mina svaga sidor ridning är:
- Jag är fortfarande lite rädd och osäker i hoppningen. Fast bara när det är större höjder eller större hästar/ponnyer. Har faktiskt bara hoppat A-ponnyer ;)
- Jag är ganska dålig på att planera mina ridpass och tar dom som dom kommer. Ska bättra mig på detta, absolut!
- Svårt att rida lätt och samtidigt ha koll på skänkelhjälper, men något som jag övar mycket på.
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0