Lördag 9 februari 2013

Hej på er alla fina! Jag har haft en riktigt bra dag och hunnit med en hel del saker. Nu sitter jag i soffan och kollar på melodifestivalen med familjen. Vet inte hur morgondagen ser ut, men såhär såg i allafall dagen ut. 
 
Var som sagt iväg och provred Yanara en sväng på förmiddagen och allt gick faktiskt väldigt bra. Hon stod i ett superfint litet stall och Maria var jätte trevlig. Underlaget i paddocken var hyfsat även fast det var så kallt ute, så vi kunde både skritta och trava.
 
Först red Nanna igenom henne en liten sväng och sen red jag, hon kändes jättefin och var väldigt rolig att rida. Sen tog vi och skrittade ut en liten sväng också. På fredag (om det inte blir någon ändringar) så ska vi åka till ridklubbens manege och så ska jag få känna på henne ytterligare lite till.
 
Sen åkte jag direkt till Hjälmvik, skrittade ut Birka en liten sväng och skrittade Ella lite i paddocken. Det är så tråkigt när vädret är som det är, man kan knappt göra något alls. Hann också mocka hela stallet innan Oskar och Therese kom och så plockade vi in alla hästarna och hängde upp alla täcken m.m
 
Nu ska jag fortsätta se lite på tv, hoppas alla får en super bra kväll! :D
 
Fina Nanna & Yanara ♥

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: zuzanna

Den här ponnyn som du provred , ska du bli medryttare på den , köpa , eller låna ? :) Kommer du ha kvar Birka och Cinderella ? :)
Kram !

Svar: Tanken är att jag ska rida henne ett litet tag framöver, då hennes "riktiga" medryttare inte hinner och så blir det svårt att rida nu när paddocken är frusen :)Självklart kommer jag fortsätta rida Birka och Cinderella! Kram <3
Lina Ericson Stahlin

2013-02-09 @ 23:20:28
URL: http://nattstad.se/ryttarzanna

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0