Lina & Yanara 16/2-2013

 Idag var jag ju på ridklubben och red Yanara en sväng. Måste säga att det känns lite konstigt att gå från A-ponny till en stor C-ponny, men förövrigt så kändes det riktigt bra!

 

Yanara var ändå hyffsat pigg idag och innan jag red så red Nanna bara igenom henne en stund. Gjorde bara grundsaker, inget avancerat direkt då jag bara känner på henne och försöker att hitta knapparna. Vi hade på en graman också, men hade den inte spänd. Just för att jag skulle kunna fokusera mig mer på min sits, mina händer och skänklar istället för hennes huvud. 

 

Känner mig riktigt nöjd och Yanara är verkligen en jättefin ponny!

Här får ni filmen som jag lovade också, inte så jätte lång men ni får ändå se alla gångarter.

 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Nanna Andersson

haha nä men usch vad dålig jag är på att filma! ;)

2013-02-16 @ 19:53:34
URL: http://successen.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina! :)

2013-02-16 @ 20:25:53
Postat av: Amanda

Fin blogg :)
Sv: tack! :D

2013-02-16 @ 22:04:12
URL: http://photographypassion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0