FILMFIX OCH ANDRA ROLIGHETER

Kom hem från stallet för en ganska lång stund sedan, Elin hängde med mig så hon filmade mig och Ella. Så just nu håller jag på att klippa ihop allting till en film. Vill ni att jag publicerar den här sedan? :)
 
Fick ett mejl förut från en jätte trevlig person som undrade om jag skulle vilja rida hennes ponny någon gång i veckan. Får se vad jag gör, men det var ett riktigt roligt erbjudande. Givetvis kommer det mer om det här inom kort :)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Va kul att få möjlighet att rida en till ponny! Är det också en shettis?

2013-02-04 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0