Tanken med shettisarna

Tanken med Birka och Ella är att dom ska fortsätta utvecklas och bli 100% säkra i allt.
Jag räknar med att jag kommer vara för stor för att rida mina älsklingar efter sommalovet, så därför försöker jag prioritera de som vi behöver träna mest på nu innan jag blir för lång. Så att både Birka och Ella blir perfekta läromästare för Felicia och Fredrika (Therese systerbarn).
 
Fokuset på Ella är att hon ska bli inhoppad och vidare utbildad, hon ska bli helt trafiksäker och få en del muskler. Birka ska fortsätta hoppas så att både hon och jag bli duktigare, sen så ska hon fortätta utveckals i ridningen också. Mycket lösgörande arbete, hon ska stärkas så att hon ska kunna gå i en jämn stadig form.
 
Så ser det ut just nu, det kan ju ändras och liknande. Men såhär ser planen ut just nu! Om ni är intresserade kan jag lägga upp ett inlägg med våra mål sommaren 2013 - våran sista sommar tillsammans ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Elin

Ska du fortsätta ta hand om dem även när du är för lång? Tömköra och longera och sånt?

2013-04-12 @ 16:43:49
URL: http://hopelessdreaming.blogg.se
Postat av: Alice

Det värsta med shettisar: Man växer ur dom för fort

2013-04-12 @ 17:08:22
URL: http://ahorselover.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0