taggar inför morgondagen!

Nu säger jag faktiskt godnatt, vill gå och lägga mig då det blir närmare tio timmars jobb imorgon. Ska vara i stallet vid nio ungefär och sedan så är det fullt ös, stallet ska fixas och så många hästar som vi hinner ska ridas. Måste jag välja bort någon så får Birka vila imorgon.
 
Efter stall Hjälmvik är färdiga beger vi oss till ridklubben, Therese jobbar imorgon och jag ska vara med och hjälpa till att hålla koll på alla ungar. Sista lektionen slutar vid halv åtta så jag kommer vara hemma mellan åtta och halv nio ungefär.
 
Det är lite om hur morgondagen kommer att se ut, nu är det bedtime! Sov så gott alla ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0