Inte lika trött som jag trodde..

Hej på er mina kära vänner och läsare!
Nu sitter jag hemma i min underbara säng i en nytvättad pyjamas, borstade tänder och nytvättat hår. Ska fixa lite inlägg för morgondagen innan jag tar och ska försöka sova lite. Dagen var inte alls lika jobbig som jag väntat mig, det har varit snöblandat regn ute hela dagen så vi orkade inte rida en ända häst.
 
Vid halv fyra tiden körde vi in till ridklubben och byggde upp en bana som de små skulle få rida. De tyckte den var grymt kul och frågade om vi kunde göra samma sak nästa vecka, söta små ungar haha! Efter det kvällsfodrade vi alla hästar på ridklubben och åkte hem för att fodra alla hästar på Hjälmvik också. Jag kom hem vid halv nio ungefär.
 
Nu ska jag iallafall ta och sova, ber om ursäkt för ett svin tråkigt inlägg men ni kanske ändå har lust att läsa det. Bara lite kort om min dag typ. Puss
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0