Hemma igen!

Nu är jag hemma efter en lång dag i stallet. Ella fick vila idag, med både Birka och Tamira fick jobba lite. Ska strax hoppa in i duschen, sen ska jag fixa en kopp med varm oboy och sätta mig framför en riktigt mysig film. Känner mig lite små kraslig och tror jag håller på att bli förkyld.. Har verkligen ingen tid att vara sjuk, speciellt inte när skolan börjar på måndag igen.
 
Vi hörs av senare! Puss och kram på er <3
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: ??

Kan du inte visa någon bild när du rider Tamira och berätta lite om henne? :)

2013-04-11 @ 18:11:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0