Dags att sova

Inte hunnit med att blogga idag, även fast jag inte gjort någonting. Kollat på film nu hela kvällen, så det är dags att sova. Imorgon blir det inget stall, eller iallafall ingen ridning. Ska hjälpa till med insläppet bara och fota lite på den nya ponnyn som kommer imorgon, Latina <3

Imorgon ska jag jobba klart i svenskan, ta en powerwalk, färga håret och hjälpa till med insläppet på stallet. Bilderna på Latina kommer upp imorgon också, om de blir några bra vill säga ;) Uppdaterar er imorgon! Puss och godnatt mina underbara läsare


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia

Hihi lite konstig fråga, men du skrev inget stall imorgon och under skrev du : Ska till stallet. Hihi vaa? <3

Svar: Oj var så sjukt trött at jag bara skrev, har rättat till de nu ;) <3
Lina Ericson Stahlin

2013-04-14 @ 00:28:52
URL: http://axelssonjulias.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Sv: Åh tack! Jag är supernöjd ♥
Du är bäst gumman<3

2013-04-14 @ 09:03:10
URL: http://axelssonjulias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0