Torsdag 20 augusti 2012

God morgon alla fina! Idag har jag studiedag, så dagen kommer tillbringas framför datorn och bland lite läxböcker. Skall bli skönt att få vila ut lite, då jag har varit väldigt förkyld i några dagar nu.
 
Förut så hängde jag med farmor och handlade lite grann och nu sitter jag här framför datorn igen. Skall förbereda lite inlägg inför veckan och slipa lite till på designen ;)
 
Sen hade jag också tänkt att sätta mej och göra lite läxor. Saker som jag måste bli färdig med idag, men jag har ju all tid i världen så det löser sej nog!
 
Hoppas alla får en riktigt fin dag! Kram Lina
 
Birka och jag hoppar - augusti 2012

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Hanna Lundberg

Riktigt snygg header, vem har gjort den? :)

2012-09-20 @ 13:56:05
URL: http://lundmuppen.webblogg.se
Postat av: Tilda Hansson

Hur högt har du hoppat som högst! :D

Svar: Jag har hoppat som högst 50 centimeter oxer med Birka :D
Lina Ericson Stahlin

2012-09-20 @ 13:57:21
URL: http://tildaaahaaansson.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0