Svårt att bestämma mej! Vita eller bruna?

Hej på er! En bra söndag hittills? Söndag brukar ju vara ganska tröga så jag hoppas ni har något roligt för er istället för att sitta i soffan och dega! Eller det kanske är det man gör en söndag?
 
Jaja, iallafall så hade jag tänkt köpa mej ett par nya ridbyxor! Men jag kan inte bestämma mej om de skall vara vita eller bruna? Hmm... svårt val...
Vita hade ju passat bra nu när jag och Birka skall tävla, men det är ju bara klubbtävlingar och jag har ändå ingen kavaj så aa ;) Sen så är ju bruna ridbyxor sååå sjukt snyggt och passar till det mesta.
Just nu känns det som att jag lutar mest åt det bruna hållet, men jag ångar mej så snabbt. Har redan ångrat mej 10 gånger idag :o
 
Jag har ju redan två par marinblåa, så jag har lite tröttnat på den färgen och så hade jag ett par rutiga beige:a men de har jag växt ur nu. De blev förkorta :/
 
Så jag ställer frågan till er:
"Skall jag köpa ett par vita eller bruna ridbyxor? Vad tycker ni?"
Tacksam för så många svar som möjligt då jag börjar få lite ångest, hahah nej jag skojade! ;)

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Anonym

Tycker absolut att du ska köpa de bruna. Vita blir så smutsiga snabbt. Fast det är ju klart när man tävlar så kan det ju vara lite snyggt men när man inte gör det och t.ex mockar eller rider barbacka så blir dom snabbt smutsiga och bruna=/ Ha en fortsatt bra kväll=)))

2012-09-30 @ 18:20:31
Postat av: Fanny

heej! fin blogg du har lina..;) har du köpt nya ridbyxor? ja hadde köpt dom bruna ridbyxorna..:)
kram/Fanny

2012-10-27 @ 00:52:23

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0