Presentation av Lina

Jag som kommer att driva denna blogg heter Lina Ericson Stahlin. Jag är en tjej på snart 15 vårar som älskar allt som har med hästar att göra. Jag är oftast ganska glad och står för vad jag tycker. Jag bor på ön Orust som ligger cirka 7 mil norr om Göteborg. 
 
Jag är medryttare på Stall Hjälmvik som ligger ett par kilometer ifrån där jag bor. Där rider jag just nu två shettis ston, Birka och Ella. Därav fick bloggen namnet MiniPonny's. Det kommer varsin presentation om hästarna inom kort.
 
Mer om mig och om hästarna kommer ni få veta allt eftersom. Ha en bra kväll!
 
 
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0