Onsdag 26 september 2012

Godkväll på er alla fina läsare! Tänkte gå igenom dagen, inlägget kanske blir lite långt men jag tror ni överlever, haha! :D
 
Har inte bloggat något idag, jo det kom upp ett tidsinställt inlägg förut. Men inget annat efter det, var ganska skönt att kunna lägga bloggen åt sidan en dag.
Har hunnit med att planera och fixa ganska mycket idag! Riktigt roligt!
 
Jag var i stallet förut, red både Birka och Ella. Både Birka och Ella, skall vara igång nu ända fram till 27 oktober för att vara exakt. Då det är det datumet de skall iväg på utställning och efter det får dom stå någon månad ;)
Under den tiden kommer jag att rida Tamira, så länge allt går bra!
 
Både Ella och Birka var jätte duktiga idag, Nettan hade köpt en förgjord till dom. Sadeln låg mycket bättre, den åkte inte fram alls. Hittade knapparna på Ella idag, hon var lite stressad och ville inte vänta och lyssna på mej. Men det löste sej, hon kikade bara 2 gånger :D
Birka var super pigg idag, nu har hon vilat i 2 dagar. Allt gick bra, hon tjafsade lite i galoppen men det blev mycket, mycket bättre :)
 
Pratade med Therese idag, jag skall praoa med henne vecka 42. Skall bli riktigt roligt, bara rida en massa hästar, mocka och umgås med Therese. Tamira kommer igång samma vecka så det blir en massa jobb, Ella, Birka och Tammy :D wihoo!
 
Hoppas ni alla kommer sova gott inatt, jag går och lägger mej nu. Annars kommer jag inte orka med morgondagen... Idrottsdag i skolan, vi slipper iallfall lektioner ;)
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0