Livets perfekta ögonblick!

Alla mina vänner som är helt underbara, med er kan jag skratta, gråta och framför allt lita på. Utan er hade inte min vardag funkat! Tack för att ni finns! Ni vet vilka ni är och jag älskar er <3

 

Hjälmvik, världens största möjlighet för att utvecklas! Ibland tror jag att jag drömmer! Kan det vara sant? Jag lär mej så mycket, rider så sjukt många olika hästar i alla storlekar! Hoppar, rider dressyr och rider ut. Övar på allt, och har tillgång till det mesta. Alla ponnys/hästar är så snälla, alla har sin egna persolighet och ingen liknar den andra!

 

Birka är den bästa, hon har byggt upp mitt självförtroende så sjukt mycket, innan var allt och inget lite osäkert för jag visste inte hur jag skulle hantera det. Men Birka har gjort mej stark, på många olika sätt. Jag måste vara bestämd, medlidande och modig! Och det har hjälpt mej på många sätt utanför ridningen också! Jag är starkare, vågar stå längre och vågar testa nya saker!

Tack för att du finns din otroligt galna ponny! ♥

 

Snart är det du och jag på tävlingsbanorna (eller iallafall på klubbtävlingsbanorna) och vi kommer vara oslagbara! Ingen eller inget kan stoppa oss nu, du och jag för alltid! <3 Du är den ända varelsen på denna jord, som kommit mej så nära hjärtat! Som vart så himla rätt för mej, det klickade mellan oss redan vid första gången! Alla bitar föll på plats! Du är den ända i hela världen som jag har kunnat lite på och tyckt om så mycket! Du är guldvärd Birka! <3

 


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Sara

Söt blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

2012-09-26 @ 21:10:53
URL: http://sarahee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0