Lite av en veckoplanering v.38-39

Hejsan alla! Veckan är ju snart slut, men jag tänkte bara gå igenom mina planer :)
 
Fredag - 21 september 2012
Ja idag är det fredag och jag spenderar min dag hemma. Fast så dumt har det inte varit, mys framför tvn och datorn ganska mycket och känt mej mycket bättre än igår :)
 
Lördag - 22 september 2012
Jag skall antagligen göra något med Evelina, om det går och så så skall vi antagligen sova över också! Mys med bästa vännen är aldrig fel ♥
Om det blir så att jag och Evelina inte skall göra något så drar jag nog till Orust Ridklubb. Hjälper till på några lektioner och umgås med lite friends ♥
 
Söndag - 23 september 2012
Tänkte dra till stallet (hjälmvik). Förhoppningsvis rida Birka, skall ta och smsa å kolla med Therese sen. Annars vet jag inte vad jag skall göra ;) Umgås med lite vänner eller något!? :D
 
Måndag - 24 september 2012
Först skola och sen Orust Ridklubb för att rida lektion. Har faktiskt ingen aning om vad vi skall göra, jag hoppas iallfall på att vi skall hoppa! Det är bland det roligaste som finns ;)
 
Ja nu har ni lite koll på hur mina 3 kommande dagarna ser ut. Ha en fortsatt bra dag alla mina fina fantastiska vänner ♥
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0