I hope you understand... ♥

Hej på er! Tänkte bara ta och uppdatera er lite snabbt om hur helgen kommer se ut! Pratade med både Evelina och Therese förut och bestämde lite grejor ;)
 
Imorgon åker jag till stallet, jag och Therese skall rida ut. Jag på Birka och Therese på Peffson (en ponny som står på stallet). Vet inte om vi rider myren eller så. Det finns ju inte så många andra, eftersom det har regnat så mycket nu på senaste tiden så blir de andra ridvägarna förstörda!
 
Sen efter stallet drar jag hem, duschar och byter om. Sen (som det ser ut just nu, det kan ändras) åker jag hem till Evelina och spenderar kvällen och natten där!
Myspys på hög nivå ♥
 
Kanske åker till stallet (Hjälmvik) på söndag också det beror lite på vad jag och Therese bestämmer imorgon, och om jag sover över hos Evelina eller inte ;)
Sen på måndag så är det lektion, Eve kanske hänger med och tittar. Roligt roligt, hoppas att det blir hoppning som vanligt :D
 
Nu vet ni på ett ungefär hur min helg kommer se ut! En massa underbar uppdatering är fixad också, så tomt här kommer det inte bli! Ha en trevlig fredagskväll alla fina ♥
 
Kan ni gissa är detta Birka eller Ella? <3

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Emelie

Hahah, Birka, jag har tagit bilden ju!:)<3

2012-09-21 @ 21:11:32
URL: http://trekronor.blogg.se
Postat av: Emma Karlsson

Ella? Kanske...

2012-09-21 @ 21:37:23
Postat av: Frida:)

Birka såå klart;)

2012-09-22 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0