Fredag 28 september 2012

Hej på er! Nu är första lektionen avklarad, dagen börjar ganska trögt. Det känns inte riktigt som att det är fredag idag :(

I eftermiddag skall jag nog till stallet, skall snacka med Therese sen. Vet inte om jag rider ut både Birka och Ella eller om de skall gå i paddocken idag :)

Har inte fixat några tidsinställda för idag, men jag har en del inläggsidéer. Så bloggen kommer inte stå helt tom här idag!
Tror jag skall fixa tidsinställda på helgerna, då jag känner att jag inte får någon tid över på vardagarna ;) vad sägs som det?

Hoppas ni alla får en bra dag! Kram


- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0